Liannedejonge.reismee.nl

'Ontspannen' begin

Mijn reis begon heerlijk ontspannen! Het begin in ieder geval... 14:45 vliegen en 13:25 boarden, alle tijd van de wereld!

Zondagochtend werd ik heerlijk wakker in mijn eigen bedje! Papa mama jacq en Rick hadden een lekker ontbijtje geregeld, zodat ik goed gevuld op pad zou gaan. Even later zaten we in auto richting Zwolle om Gerben op te halen en vervolgens naar Schiphol. Op Schiphol stonden mijn lieve vriendinnetjes om ook afscheid te nemen, echt super lief! We hebben nog lekker ontspannen een kop koffie gedronken met z'n allen. Toen was het moment daar om mijn tas in te checken. Na een lange rij was ik eindelijk aan de beurt. Tot mijn grote verbazing en in tegenstelling tot wat er op internet staat (dus niet meer alles geloven op internet) mocht ik niet verder omdat ik geen bewijs had dat ik Thailand na 30 dagen zou verlaten.. Het was inmiddels 13:00 uur en de stewardess zei dat ik een halfuurtje de tijd had om iets te regelen, want dan zou de balie sluiten! Nou geen probleem toch, we starten ff de app om een ticket te regelen. Internet gaat natuurlijk niet zo snel als normaal op dat moment, maar uiteindelijk een ticket gevonden op 8 febr naar kuala lumpur voor een leuke prijs. Alle gegevens ingevuld, wat nogal werk was en een klok die doortikt, wat niet heel goed voor je zenuwen is.. Dan het moment van betalen: plaats uw Card in de random reader! Oh easy zit voor in mijn handbagage... Toch?? Nee waar is dat ****ding?? Backpack open, nee ook niet! Shit vergeten! Lichtelijk paniek! Uiteindelijk had ik heb toch ergens 'te goed' opgeborgen en gevonden!! Snel betaling afgerond, bewijs laten zien en mijn tas om 13:31 op de band, pfoeh! Thnks iedereen om me heen die kalm bleef en me hielp!! Daarna snel en heftig afscheid genomen van iedereen! Gelijk door naar de douane! En natuurlijk moet op zondag iedereen uitgebreid gefouilleerd worden, tjah, sta je dan weer te wachten en telkens op je klokje te kijken.. Van de ene rij in de andere, paspoortcontrole! Dat ging redelijk snel gelukkig! Uiteindelijk allemaal toch op tijd en kon ik als laatste het vliegtuig instappen!
Na een overstap op doha in Bangkok aangekomen. Het begin van mijn reis!!!
Mijn eerste overnachtingsplaats ziet er goed uit! En ik heb natuurlijk al wat Thais eten geprobeerd! Ik zal nu niet zo lang in Bangkok blijven, 2 nachten en dan door naar het noorden! Ik zal proberen om jullie af en toe op de hoogte te houden :)!
Liefs Lianne

Reacties

Reacties

Pa en Ma

Hé Dochter,
Dat is echt een begin van een mooie backpack reis. Je hebt meteen kennis gemaakt met de hectiek, maar het geweldig kalm en goed opgelost, complimenten. Een nu op naar een geweldige tijd, genieten!!!!!!!!!!
Liefs Pa en Ma

Buurtjes de Wesselingetjes

Tjee, dat was dus flink stressen. Nu gelukkig veilig aangekomen en nu lekker genieten,
Liefs van ons

Angela

Heey Lianne,
Vanmorgen zoals beloofd even koffie gedronken bij mama en heb het hele verhaal gehoord. Geweldig hoor hoe jij dat inderdaad hebt opgelost. Dat maar snel vergeten! Het gaat nu echt beginnen. Kijk al uit naar het volgende verhaal.
Liefs je tantie Xx

ineke boers

Pffffff. ..dat was echt even stressen dus op Schiphol , goed opgelost hoor!!
En nu genieten!!!

Manon vd veen

Hoi lianne,
Via Facebook vond ik je reis blog! Wat ontzettend gaaf. Zelf 2x in Thailand geweest. Prachtig!! Ben benieuwd naar al je verhalen. Jaloersmakend ????
Geniet van je reis!

Groetjes manon

Henk Jan en Alie

Toch nog even stressen dus, zo vlak voor je vlucht. Fijn dat alles verder naar wens verliep. Heel veel plezier toegewenst!

Simone

Hoi Lianne,

Ik was benieuwd of je al goed was over gekomen en had daarom je moeder ff geappt. Zo kwam ik hier terecht!
Leuk om te lezen dat alles goed is gegaan ondanks dat stress momentje op het vliegveld.
Nu maar lekker genieten...poeh..wat vind ik je stoer.
Pas goed op je zelf en veel plezier dikke x Simone

Paulien Berger

Tjonge wat een begin van je reis! Maar je hebt het prima opgelost dus. Heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende bericht op je blog.

Miranda

Meen je! Story of Jouke's life! Wel goed om je voor te bereiden op andere Aziatische situaties haha! Veel plezier ????

Miranda

???? = smiley met een dikke tút

Gertjan Wilms

Gelukkig nu goed op gang. Leermoment: er zal onderweg nog wel eens iets niet helemaal direct lukken. Ander onderwerp: heet jouw zus Jacqueline? Dan bestaat de kans dat mijn dochter binnenkort van haar bijles krijgt.

Michiel

Wat een super lief uitzwaaicomité en wat was het stressen! Goed dat je dan toch je droomreis hebt kunnen beginnen!
Geniet ervan en natuurlijk verwacht ik, en de anderen hier ook ????, dat je elke dag een nieuw verslag stuurt ????

Hele goede tijd daar en tot gauw!

Jennie Karst

Lianne mooi beschreven de Reis die je tot nu toe hebt gemaakt. Dus als je terug bent krijgen we van jou pad Tai. Ben benieuwd. Haha. Nee geniet lekker verder en ik geniet van jou verhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!